خسارات ۱۱۲ میلیارد تومانی به تاسیسات شبکه برق در لرستان

خبرآنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 18:19
معاون عمرانی استانداری لرستان از حمله دشمن صهیونی - آمریکایی به ۵۵ نقطه از تأسیسات برقی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان،  مهدی مجیدی در جریان بازدید از شرکت توزیع برق ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد، اظهار داشت: متأسفانه حمله هوایی دشمن آمریکایی صهیونیستی به تأسیسات شرکت توزیع برق لرستان خسارت جدی وارد کرد.

وی گفت: بیش از ۵۵ نقطه تأسیسات برق که منجر به ۱۲۰ حادثه شده بود، مورد اصابت حملات رژیم غاصب قرار گرفته که با زحمات شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شرکت توزیع برق استان مشکلات آن برطرف و شرایط کاملاً عادی است.

معاون عمرانی استانداری لرستان، خسارت وارد شده به زیرساخت‌های برق استان تاکنون را ۱۱۲ میلیارد عنوان کرد.

مجیدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در حال حاضر خلأ در برق‌رسانی استان وجود ندارد، گفت: شرکت توزیع برق استان لرستان باوجود شرایط و خسارات به وجود آمده کمتر از یک ساعت نقاط آسیب‌دیده را کاملاً تعمیر نموده است

وی تأکید کرد: در راستای رفع مشکلات به‌صورت میدانی پای‌کار هستیم و اجازه نمی‌دهیم خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.