کاروان همبستگی دولت و ملت ازبکستان وارد ایران شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 16:55
مشهد- رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور گفت: کاروان همبستگی دولت و ملت ازبکستان از طریق مرز لطف آباد خراسان رضوی وارد کشورمان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد معصومی فر اظهار کرد: کاروان همبستگی دولت و ملت ازبکستان شامل؛ ۶ دستگاه کامیون حامل کمک های دارویی و غذایی امروز سه شنبه از طریق مرز لطف آباد خراسان رضوی وارد کشورمان شد.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور افزود: این کاروان حامل ۴۳ تن دارو و ۷۵ تن موادغذایی بود که ساعتی قبل از مرز لطف آباد وارد شهرستان درگز شد و تحویل فرماندار و هلال احمر این شهرستان مرزی شد که در مرحله بعد به مشهد و تهران ارسال خواهد شد.

وی گفت: همچنین اخیرا نخستین کاروان همبستگی و کمک‌ها از ترکمنستان از طریق مرز لطف آباد وارد این استان شده بود، همچنین یک محموله نیز از طرف روسیه از طریق دریای خزر به کشورمان منتقل شد.

معصومی فر اظهار کرد: سفیر ازبکستان در تهران در تماس با اینجانب پیام همبستگی دولت و ملت ازبکستان با دولت و مردم ایران در جنگ تحمیلی رمضان را اعلام کرده بود.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور افزود: سفیر ازبکستان در تهران همچنین گفت که این کشور جزو نخستین کشورهایی بوده که شهادت رهبر معظم انقلاب را به دولت و ملت ایران تسلیت گفته و در شرایط کنونی با مردم ایران اعلام همبستگی کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.