شهردار مشهد: الیت در محل‌های تجمع مردم مشهد رایگان شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:53
مشهد- شهردار مشهد گفت: در راستای تسهیل رفت‌وآمد مردم مشهد برای حضور در تجمعات شبانه، الیت در محل‌های تجمع مردم رایگان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قلندرشریف ظهر سه شنبه در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: در راستای تسهیل رفت‌وآمد مردم مشهد برای حضور در تجمعات شبانه، الیت در محل‌های تجمع مردم رایگان شد.

شهردار مشهد بیان کرد: یکی از نکات مهم در این دوران این است که تاثیرگذاری حضور مردم در صحنه از موشک‌ها و نیروهای نظامی بیشتر است.

وی افزود: در راستای تسهیل رفت‌وآمد مردم و پارک خودرو برای حضور در تجمعات شبانه، الیت در تمام محدوده‌های مساجد، موکب‌ها و محل تجمع مردم رایگان شد تا حضور مردم پررنگ‌تر باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.