دستگیری‌ ۵۵‌ نفر از عوامل‌ مزدور دشمن در هرمزگان

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:14
بندرعباس- سپاه امام سجاد علیه‌السلام اعلام کرد ۵۵ نفر از عوامل‌ مزدور رژیم‌ صهیونیستی‌ و آمریکای‌ جنایتکار در استان‌ هرمزگان‌ دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه امام‌سجاد علیه السلام استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی‌ رصد اطلاعاتی‌ و تلاش‌ شبانه‌روزی‌ پاسداران‌ گمنام‌ امام‌زمان‌( عج)‌ در سپاه‌ استان‌ هرمزگان‌۵۵‌ نفر از عوامل‌ مزدور رژیم‌ صهیونیستی‌ و آمریکای‌ جنایتکار در استان‌ هرمزگان‌ شناسایی‌ و دستگیر شدند.

بر اساس این اطلاعیه، این عملیات در چارچوب رصدهای اطلاعاتی و پیگیری‌های میدانی پاسداران گمنام امام زمان(عج) انجام شده و متهمان پس از شناسایی در چند اقدام هماهنگ بازداشت شدند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: سپاه پاسداران بر اساس وظایف ذاتی، شرعی و قانونی خود، در برابر هرگونه اقدام مجرمانه و تهدیدکننده امنیت عمومی با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد کرد و اجازه ناامن‌سازی کشور را به هیچ فرد یا گروهی نخواهد داد.

از عموم مردم شریف و بصیر، تقاضا میشود اخبار و اطلاعات مربوط به تحرکات و اقدامات عوامل و سرسپردگان دشمن جنایتکار را به سامانه خبری ۱۱۴ سپاه و بسیج اطلاع رسانی نمایند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.