هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح نارنجی صادر کرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 13:14
مشهد- هواشناسی خراسان رضوی در پی تقویت سامانه ناپایدار جوی از امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه در خراسان رضوی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آخرین تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی از صبح سه شنبه ۲۶ اسفندماه تا اوایل

وقت چهارشنبه، با تقویت سامانه ناپایدار جوی بر مقدار و شدت بارش ها در غالب نقاط استان بویژه نیمه شمالی افزوده خواهد شد.

وقوع بارشهای رگباری توام با رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ همراه با آبگرفتگی روانآب و سیلابی شدن مسیل ها رخ خواهد داد.

تشکیل مه کاهش میدان دید و لغزندگی محورها و در نواحی سردسیر و مرتفع به ویژه محورهای کوهستانی بارش باران و برف و اختلال در شبکه حمل و نقل استان حادث می شود.

بیشترین شدت و مقدار بارش در شهرستانها و توابع چناران، گلبهار، بینالود، نیشابور، کلات، فریمان، سرخس، طرقبه شاندیز، درگز، قوچان و شهرستان مشهد خواهد بود.

توصیه می شود از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از سفرهای غیر ضروری و خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.