زندگی دوباره محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم در رفسنجان

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 11:26
رفسنجان- رئیس زندان رفسنجان از زندگی دوباره یک نفر محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یزدانی، صبح سه شنبه به خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های صورت‌ گرفته از سوی مجموعه زندان، مدد کاران و اعضای شورای حل اختلاف مستقر در زندان رفسنجان، جلسه‌ای با حضور اولیای دم برگزار شد که در نهایت خانواده مقتول با گذشت کریمانه از حق قصاص، بزرگواری خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: محکوم این پرونده مردی ۴۸ ساله است که از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ به دلیل درگیری منجر به قتل دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد.

یزدانی، با قدردانی از اقدام ارزشمند اولیای دم خاطرنشان کرد: این گذشت کریمانه جلوه‌ای از فرهنگ اصیل اسلامی در زمینه عفو و بخشش است و می‌تواند الگویی مؤثر برای تقویت روحیه همدلی، گذشت و کاهش اختلافات در جامعه باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.