حمله پهپادی به سفارت آمریکا در بغداد

اقتصادنیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 05:52
اقتصادنیوز:منابع عراقی از حمله گسترده پهپادی به سفارت آمریکا در بغداد و فعال شدن سامانه‌های ضدهوایی این سفارتخانه خبر داده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شبکه الجزیره از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف سفارت آمریکا در بغداد خبر داده است. 

هم‌زمان، یک منبع امنیتی عراقی نیز به شبکه الجزیره اعلام کرد که یک پهپاد، سفارت آمریکا در بغداد را هدف قرار داده است.

منابع محلی نیز از حملات پهپادی شدید به سفارت آمریکا و وقوع انفجارهایی در منطقه سبز بغداد خبر می‌دهند. 

بر اساس گزارش‌ها، سامانه‌های ضدهوایی مستقر در اطراف این سفارتخانه فعال شده و به سمت آسمان بغداد تیراندازی کرده‌اند.

تاکنون جزئیات دقیقی از میزان خسارت‌ها یا تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است. 

تا بدین لحظه هیچ گروه یا طرفی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است. 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید