خنفری: تلاش‌های شبانه‌روزی در ایست و بازرسی‌های شادگان قابل تقدیر است

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 20:24
اهواز - نماینده مردم شادگان با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج در برپایی ایست و بازرسی‌ها، بر اهمیت نقش آنان در تأمین امنیت پایدار منطقه تأکید کرد.

هاشم خنفری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن قدردانی از حضور شبانه‌روزی مردم شهرستان شادگان در خیابان‌ها و حمایت از نیروهای مسلح اظهار کرد: حضور مردم در اجتماعات، قدرت و توان الهی خود را به رخ جهانیان کشید که هرکدام از این مردم یک موشک خیبر شکن بودند که به دشمنان پیام مقاومت و ایستادگی می‌دادند.

وی همچنین ضمن تقدیر ویژه از تلاش‌های شبانه‌روزی و مؤثر نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج در برقراری امنیت و نظم در منطقه، افزود: نقش این نیروها در تأمین امنیت شهرستان شادگان، امری حیاتی و ارزشمند است که جای تقدیر فراوان دارد.

نماینده مردم شادگان ادامه داد: این حضور گسترده مردم در این شرایط سخت که در کنار نیروهای نظامی و امنیتی به میدان آمده‌اند، نشان‌دهنده قدرت و اراده‌ای است که انقلاب اسلامی در دل مردم به وجود آورده است.

خنفری در خاتمه گفت: مردم شهرستان شادگان از ابتدا و در تمامی مراحل این جنگ، همواره در خط مقدم حضور داشتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.