ادارات کردستان فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۰ شروع به کار می‌کنند

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 20:19
سنندج- معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: ادارات کردستان فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۰ صبح شروع به کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اطلاعیه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان، با عنایت به اینکه شب ۲۷ ماه مبارک رمضان به اعتقاد اکثر مردم شریف استان جزء لیالی قدر است، با موافقت استاندار کردستان و به منظور بهره‌مندی کارکنان ادارات از برکات شب‌های قدر، ساعت شروع به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی استان (به استثنای دستگاه‌های امدادی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، پلیس، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و واحدهای شیفتی که طبق روال مسئول خدمات‌رسانی هستند) فردا سه شنبه مورخ ۲۶ اسفند ماه با ۲ ساعت تاخیر، ساعت ۱۰ صبح اعلام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.