تداوم تعطیلی پنجشنبه ها در سمنان در نیمسال نخست سال ۱۴۰۵

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 17:27
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و به منظور افزایش بهره‌وری و توجه به مدیریت مصرف انرژی، دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان در نیمه اول سال ١۴٠۵ از روز شنبه تا چهارشنبه به ارایه خدمات خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،رضا عبداله زاده افزود: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۵ برای روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ بعدازظهر و برای روزهای چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ بعدازظهر خواهد بود. همچنین مدیران می‌توانند در صورت عدم ایجاد اختلال در خدمت‌رسانی به مردم برای کارکنان خود از ظرفیت قانون دورکاری از ساعت ۱۴:۳۰ تا پایان ساعت کاری روزهای شنبه تا چهارشنبه استفاده نمایند.

همچنین طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه‌های ارایه دهنده خدمات عمومی و شهری، بهداشتی و درمانی، نظامی و انتظامی و امنیتی تابع قوانین ملی خواهند بود.

عبداله‌زاده در پایان گفت: بانک‌های استان نیز در روز پنج‌شنبه به صورت شعب کشیک حداقلی به ارایه خدمت خواهند پرداخت.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.