جلالی: مدرسه میناب داغ بزرگی بر دل ایران گذاشت

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 16:49
مدافع تیم استقلال گفت: متاسفم شاهد صحنه های اینچنینی در ورزشگاهی نظیر ۱۲ هزارنفری آزادی بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل جلالی عنوان کرد: ابتدا به تمام خانواده هایی که عزیزان خود را از دست دادند تسلیت می گویم. سپس بابت درگذشت کودکان بی دفاع مدرسه میناب در حال درس خواندن بودند به ملت تسلیت می گویم و همین موضوع حال و روز ما را غمناک‌تر از همیشه کرده است. از این موضوع بسیار ناراحتیم.

مدافع استقلال درباره حمله وحشیانه دشمن به اماکن ورزشی افزود: متاسفم شاهد صحنه های اینچنینی در ورزشگاهی نظیر ۱۲ هزارنفری آزادی بودیم چون آنجا خاطرات زیادی از مسابقات کشتی و والیبال داشت. روزهای خوبی را برای تمام مردم ایران زمین آرزو می کنم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.