نوری :صنایع استان مسئولیت اجتماعی خود را برای مدرسه سازی هزینه کنند

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 16:13
بجنورد - استاندار خراسان شمالی گفت: صنایع استان در بخش های مختلف از جمله مدرسه سازی و طرح های فرهنگی و اجتماعی ورود کنند و کمک حال دولت باشند.

به گزاش خبرنگار مهر، بهمن نوری ظهر روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات اداره کل نوسازی مدارس خراسان شمالی برگزارشد اظهار کرد: این زمین‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران جدید برای اجرای طرح های تولیدی و صنعتی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاران نباید زمین ها را راکد رها کنند بلکه زمین های ملی باید در راستای افزایش تولید و سرمایه گذاری مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش بر اولویت بندی طرح های آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: طرح های مدرسه سازی در نهضت ملی مسکن باید اجرا شود، ایجاد پنل های خورشیدی در مدارس عشایری، ساخت و تکمیل پژوهش سراها و سایر موارد باید اولویت بندی و در بودجه سال آینده این اداره کل در نظر گرفته شود.

وی افزود: راه و شهرسازی باید مولد سازی را در اولویت قرار دهد و اعتبارات این بخش را در مدرسه سهزی هزینه کند ولی در این خصوص ضعیف عمل می شود.

نوری بر پرداخت مسوولیت های اجتماعی صنایع تاکید کرد و گفت: صنایع در بخش های مختلف از جمله مدرسه سازی و طرح های فرهنگی و اجتماعی ورود کنند و کمک حال دولت باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر تکمیل اردوگاه های دانش آموزی نیز تاکید کرد و افزود: تکمیل و زیبا سازی فضاها نقش موثری در شادابی و تربیت دانش آموزان دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.