برداشت ۶۰ هزار تن گندم به زودی در هرمزگان آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 16:00
بندرعباس-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان از برداشت ۶۰ هزار تن گندم طی روز های آینده در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود رمضان پور اظهار کرد: خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان هرمزگان با ظرفیت پیش‌بینی شده برداشت حدود ۶۰ هزار تن به زودی آغاز می‌شود. بر اساس آخرین برآوردها، سطح زیر کشت گندم در این استان حدود ۱۳۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان را شامل می‌شود.

رمضان‌پور افزود: برداشت گندم از نیمه دوم فروردین‌ماه آغاز خواهد شد و استان هرمزگان با اجرای به‌موقع این طرح، در جمع استان‌های پیشگام کشور قرار گرفته است. در این راستا، ۱۴ مرکز خرید در سراسر استان هرمزگان به‌طور کامل تجهیز و آماده خدمت‌رسانی به کشاورزان عزیز شده‌اند.

رمضان‌پور در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، از حقوق و منافع کشاورزان استان هرمزگان در مسیر تأمین امنیت غذایی کشور، حمایت و تضمین می‌گردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.