هشدار دادستانی مرکز هرمزگان به مروجان ناامنی در چهارشنبه آخر سال

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 14:49
بندرعباس- دادستانی مرکز استان هرمزگان به هنجارشکنان و مروجان ناامنی در چهارشنبه آخر سال هشدار داد که قاطعانه و بدون مماشات برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با ابراز همدردی با خانواده‌ شهدای حملات وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان، بیانیه‌ای برای حفظ آرامش و امنیت خاطر شهروندان منتشر کرد.

دادستانی مرکز استان خطاب به مردم دلاور و همیشه در صحنه استان، تصریح کرد: در شرایطی که ایران اسلامی در معرض حملات خصمانه و تجاوزات بی‌رحمانه ائتلاف قدرت‌های متجاوز به رهبری آمریکا و رژیم خبیث اسرائیل که در معرض شکست می باشند قرار دارد انتظار می رود امنیت وآرامش جامعه بیش از پیش حفظ شود.

بنابراین، با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و مراسم چهارشنبه سوری هشدار جدی داده می شود در این شرایط ویژه، هرگونه اقدامی که باعث ایجاد ترس و دلهره، برانگیختن نگرانی‌ها و مختل کردن آرامش روانی مردم داغدار و نگران شود، طبق قانون به عنوان اخلال در نظم عمومی وحسب مورد جرم علیه امنیت تلقی گردیده و با جدیت با آن برخورد خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.