مجوز حمل دام به مدیران شهرستانی جهاد واگذار شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 14:41
شیراز- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به دلیل شرایط جنگ تحمیلی، صدور مجوز حمل دام (پرواری و داشتی) به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها تفویض شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فلاحی بیان کرد: تا اطلاع ثانوی، صدور مجوز حمل دام به داخل و خارج از استان به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها تفویض شده است و نیازی به تاییدیه معاونت بهبود تولیدات دامی نمی‌باشد.

وی تصریح کرد: مدیران شهرستانی بر اساس مقررات و با هماهنگی اداره دامپزشکی، مجوزها را صادر خواهند کرد.

فلاحی بر لزوم رعایت ضوابطی چون پلاک‌کوبی دام، ثبت در سامانه هویت‌گذاری، و رعایت محدودیت‌های زمانی نگهداری دام و ظرفیت واحدها تأکید کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: صدور مجوز حمل دام پرواری و داشتی صرفاً برای پرورش و نگهداری در سایر دامداری‌ها است و دام حذفی فقط برای حمل به کشتارگاه مجوز دریافت می کند.

وی اعلام کرد: بر اساس بازدید میدانی و ظرفیت دامداری‌ها، از معرفی دام مازاد بر ظرفیت خالی این واحدها ممانعت خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: این اقدام با هدف تسهیل و تسریع امور در حوزه حمل و نقل دام در استان صورت گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.