اقتصادنیوز: اسماعیل بقایی در واکنش به اظهارات ترامپ درباره حمله به خارک گفت: اینکه جنگی را شروع کردند و دنبال توجیه هستند. این نشان میدهد جنگ ظالمانه و ناموجه است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سخنگوی وزارت خارجه درباره اظهارات ترامپ برای حمله به خارک گفت: دنیا دارد میبیند، بهانه شعلهور کردن این آتش تهدید قریب الوقوع از ایران بود. بعد پنتاگون اعلام کرد چنین خطری وجود نداشت. یکبار اعلام کردند که برنامه هستهای ایران خطر دارد. اینکه بگوییم ما ممکن است برای سرگرمی حمله کنیم این را باید افکار عمومی دنیا هوشیار شوند و بدانند که سیاستمداران آمریکا دچار سردرگمی هستند. اینکه جنگی را شروع کردند و دنبال توجیه هستند. این نشان میدهد جنگ ظالمانه و ناموجه است.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.