دارو و شیرخشک به‌اندازه کافی در لرستان موجود است

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 11:53
بروجرد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تأکید کرد: دارو و شیرخشک به‌اندازه کافی در این استان موجود است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال‌الدین امیری در جریان عیادت از مجروحان حمله دشمن صهیونی - آمریکایی بروجرد، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان خوشبختانه در حال حاضر چه در بحث تجهیزات و چه در بحث نیروی انسانی و دارو هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

وی گفت: در استان مشکل شیرخشک نداریم، وضعیت دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی شرایط کاملاً مناسبی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی که ما انجام داده‌ایم، تا چند ما آینده تمام ملزومات دراین‌رابطه در نظر گرفته شده است، پیگیر مطالبات عزیزان در همه رده‌های دانشگاه هستیم و امیدواریم تا چند روز آینده که پایان سال هست خبرهای خوشی برای عزیزان دراین‌رابطه داشته باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.