حمله پهپادی و موشکی به پایگاه لجستیکی سفارت آمریکا در بغداد

اقتصادنیوز دوشنبه 25 اسفند 1404 - 04:43
اقتصادنیوز: منابع خبری از حمله پهپادی و موشکی به پایگاه پشتیبانی لجستیکی سفارت آمریکا در بغداد خبر می دهند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یک مقام امنیتی عراقی که خواست نامش فاش نشود به شبکه الجزیره گفت که پایگاه پشتیبانی لجستیکی سفارت آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف یک پهپاد و ۵ موشک کاتیوشا قرار گرفته است.

این منطقه در روزهای گذشته نیز در چندین نوبت هدف حمله قرار گرفته بود.

پیشتر یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرده بود که یک ساختمان چند طبقه ای وابسته به سفارت آمریکا در بغداد مورد هدف قرار گرفته است.

در حمله پهپادی اخیر به سفارت آمریکا در بغداد، سامانه پدافند هوایی این سفارت عمل نکرده است.

وی تاکید کرد که بخشی از این سامانه در جریان حمله پهپادی آسیب دیده است.

این منبع امنیتی خاطرنشان کرد: اقدامات در سفارت آمریکا برای راه اندازی سامانه پدافندی جدید درحال انجام است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.