۱۲ هزار واحد مسکونی در استان تهران، بر اثر جنگ اخیر آسیب دیده اند

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 21:30
تهران- استاندار تهران گفت: ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان تهران، بر اثر جنگ اخیر آسیب جزئی و کلی دیده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان استاندار تهران در برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ با تشریح سازوکار جبران خسارت واحدهای مسکونی گفت: این مسئولیت در شهر تهران برعهده شهرداری است و مردم می بایست برای تشکیل پرونده به نواحی شهرداری مراجعه کنند.

وی گفت: در ۱۵ شهرستان دیگر استان تهران‌ مسئولیت تشکیل پرونده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای مسکن استان تهران با بیان این که پیشنهاد دادیم‌، تشکیل پرونده غیرحضوری باشد، گفت: تاکنون برای ۹۷۰ واحد در سطح استان تهران، بدون نیاز به حضور مردم پرونده تشکیل شده است.

به گفته معتمدیان ۱۲هزار واحد مسکونی در استان تهران آسیب جزئی و یا کلی دیده اند.

این خبر تکمیل می شود...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.