دستگیری جویندگان گنج در بخش رضویه مشهد

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 15:02
مشهد- فرمانده بخش انتظامی رضویه مشهد گفت: با هوشیاری ماموران پلیس۲ متهم به حفاری های غیرمجاز در یکی از مناطق بخش رضویه شهرستان مشهد به دام افتادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد محمود سالارزاده اظهار کرد: شب گذشته ماموران بخش انتظامی رضویه هنگام گشت زنی در یکی از محورهای فرعی حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید با ۲ سرنشین مرد مظنون شدند.

فرمانده بخش انتظامی رضویه مشهد افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب و ابزار آلات حفاری کشف کردند.

وی با اشاره به توقیف خودرو پراید تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده بخش انتظامی رضویه مشهد با اعلام اینکه میراث فرهنگی مربوط به پیشینه تاریخی هر ملت و قومی است و باید به عنوان میراث آیندگان حفظ شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.