آکادمی ملی پارالمپیک با همکاری واحد آموزش فدراسیونهای همکار، اقدام به برگزاری وبینارهای آموزشی ویژه ورزشکاران و کادرفنی اعزامی به بازی های پاراآسیایی آیچی_ناگویا، کرده است.
این وبینارهای آموزشی با موضوع تغذیه، روان شناسی و آنتی دوپینگ روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.
در اولین هفته برگزاری، فردا دوشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۱۵:۳۰ وبینار آنتی دوپینگ به مدرسی دکتر سعیدی و روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۵:۳۰ وبینار روان شناسی به مدرسی دکتر هادی زاده، برگزار خواهد شد. برنامه برگزاری وبینارهای آتی نیز متعاقبا اعلام می شود.
کلیه ورزشکاران و اعضای کادر فنی اعزامی به بازی های پاراآسیایی آیچی_ناگویا ۲۰۲۶ موظف به حضور در این وبینارها هستند و سایر علاقمندان نیز می توانند به صورت رایگان از این دوره های آموزشی بهره مند شوند.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.