عراقچی: برادران همسایه متجاوزان خارجی را اخراج کنند

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 11:26
وزیر امور خارجه بیان کرد: ایران از همسایگان برادر خود می‌خواهد که متجاوزان خارجی را اخراج کنند، به ویژه اینکه تنها نگرانی آنها اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در ایکس نوشت: چتر امنیتیِ به ظاهر مستحکم آمریکا ثابت کرده است که پر از حفره است و به جای بازدارندگی، مشکل‌ساز شده. آمریکا اکنون از دیگران، حتی چین، خواهش می‌کند که به آن در تأمین امنیت هرمز کمک کنند.

وزیر امور خارجه بیان کرد: ایران از همسایگان برادر خود می‌خواهد که متجاوزان خارجی را اخراج کنند، به ویژه اینکه تنها نگرانی آنها اسرائیل است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.