حمله دشمن متجاوز به واحد مسکونی افراد تحت پوشش بهزیستی در شیراز

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 10:40
شیراز-رژیم جنایتکار صهیونیستی - آمریکایی بامداد یکشنبه ۲۴ اسفند در اقدامی تروریستی و ضدبشری، منطقه‌ای مسکونی افراد تحت پوشش بهزیستی در شهر شیراز را هدف حمله قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ رژیم جنایتکار صهیونیستی - آمریکایی بامداد یکشنبه ۲۴ اسفندماه در اقدامی تروریستی و ضدبشری، منطقه‌ای مسکونی و محروم در شهر شیراز را هدف حمله قرار داد.

این تجاوز که در منطقه‌ای واقع در جنوب شرق این کلانشهر رخ داد، منجر به تخریب چند واحد مسکونی متعلق به کارگران و افراد تحت پوشش بهزیستی و مجروح شدن ساکنان بی‌گناه آن شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که در میان خانه‌های ویران‌شده، یک واحد مسکونی متعلق به فردی تحت پوشش سازمان بهزیستی بوده است.

این مددجو که با دریافت تسهیلات حمایتی و با امید به آینده‌ای بهتر، موفق به ساخت سرپناهی برای خود و خانواده‌اش شده بود، حال با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکایی، تمام دارایی و خانه خود را از دست داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.