برخورد پراید با سمند در دشتستان ۳ مصدوم داشت

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 09:06
بوشهر- رئیس هلال‌احمر شهرستان دشتستان گفت: برخورد خودرو سواری پراید با سمند ، ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

حمید کشفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شب گذشته طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پراید با خودرو سمند در محور آبپخش به شبانکاره، بلافاصله تیم‌ عملیاتی پایگاه امداد و نجات زیارت به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم به همراه داشت که پس از حضور در صحنه و اقدامات اولیه درمانی ، توسط نجاتگران هلال احمر و عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید گنجی برازجان انتقال داده شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.