تنگسیری: آمریکایی‌ها به‌دروغ ادعای نابودی نیروی دریایی ایران را داشتند

خبرآنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 01:26
سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:  آمریکایی‌ها به‌دروغ ادعای نابودی نیروی دریایی ایران را داشتند. بعد به‌دروغ ادعای اسکورت نفتکش‌ها را کردند. حالا هم از دیگران درخواست نیروی کمکی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 آمریکایی‌ها به‌دروغ ادعای نابودی نیروی دریایی ایران را داشتند. بعد به‌دروغ ادعای اسکورت نفتکش‌ها را کردند. حالا هم از دیگران درخواست نیروی کمکی دارند.

البته این را یادآور می‌شویم که تنگه هرمز هنوز به‌شکل نظامی مسدود نشده و صرفا کنترل می‌شود.

تنگسیری: آمریکایی‌ها به‌دروغ ادعای نابودی نیروی دریایی ایران را داشتند

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.