اعضای یک تیم تروریستی در خوزستان دستگیر شدند

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 23:54
اهواز - اعضای یک تیم تروریستی سه‌ نفره در خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات خوزستان موفق شدند اعضای یک تیم تروریستی سه‌نفره وابسته به دشمن آمریکایی ـ صهیونی را شناسایی و دستگیر کنند.

این تیم تروریستی که با هدایت عناصر مزدور خارج از کشور فعالیت می‌کرد، در روزهای اخیر با حمله مسلحانه به حافظان امنیت و همچنین هدف قرار دادن چند مکان دولتی و عمومی از جمله استانداری خوزستان، موجب ایجاد ناامنی، رعب و وحشت در سطح شهر شده بود.

در جریان عملیات اطلاعاتی و امنیتی برای دستگیری این عناصر، دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقداری مهمات از آنان کشف و ضبط شد.

پیش از این نیز اداره‌کل اطلاعات خوزستان از انهدام یک هسته تروریستی دیگر در استان خبر داده بود که طی آن سرکرده و پنج عضو یک گروه تروریستی مرتبط با دشمنان خارجی شناسایی و دستگیر شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.