عراقچی خطاب به کشورهای همسایه: نیروهای متجاوز خارجی را از سرزمین‌های خود بیرون کنید

رکنا شنبه 23 اسفند 1404 - 22:36
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از کشورهای همسایه خواست نیروهای متجاوز خارجی را از سرزمین‌های خود بیرون کنند زیرا به گفت وی چتر امنیتی‌ که آمریکا سال‌ها آن را تبلیغ می‌کرد، اکنون آشکار شده که پر از حفره است.
عراقچی خطاب به کشورهای همسایه: نیروهای متجاوز خارجی را از سرزمین‌های خود بیرون کنید

به گزارش رکنا، سید عباس عراقچی شنبه شب ۲۳ اسفند ۱۴۰۴ در شبکه ایکس نوشت: ایران از برادران همسایه خود می‌خواهد نیروهای متجاوز خارجی را از سرزمین‌هایشان بیرون کنند چتر امنیتی‌ای که آمریکا سال‌ها آن را تبلیغ می‌کرد، اکنون آشکار شده که پر از حفره است؛ چتری که نه‌تنها بازدارنده نبوده، بلکه عملاً زمینه‌ساز تنش و بحران شده است.

وی افزود: ایالات متحده حالا ناچار شده از دیگران، حتی از چین، درخواست کند تا به آن برای امن نگه داشتن تنگه هرمز کمک کنند.

عراقچی تصریح کرد: ایران از برادران همسایه خود می‌خواهد نیروهای متجاوز خارجی را از سرزمین‌هایشان بیرون کنند؛ به‌ویژه به این دلیل که تنها دغدغه و اولویت این نیروها دفاع از اسرائیل است.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.