به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی شنبه شب در مراسم باشکوه انس با قرآن کریم بهمناسبت ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از اهالی مؤمن و روزهدار روستای باغک جنوبی، ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، این ماه را «بهار قرآن و فرصتی برای بازگشت به ارزشهای الهی» دانست و تأکید کرد: قرآن، کتاب هدایت و آرامش است و اگر ملتها به آموزههای نورانی آن پایبند باشند، هیچ ظلم و ستمی در جهان پایدار نخواهد ماند.
فرماندار تنگستان با اشاره به شرایط حساس منطقه و جنگ تحمیلی رمضان، گفت: در این ایام که امت اسلامی با آزمایشهای سختی روبهروست، بهترین سلاح ما ایمان، دعا و بازگشت به قرآن است، دشمنان اسلام در تلاشند وحدت مسلمانان را از میان ببرند، اما قرآن ما را به همدلی، مقاومت و امید دعوت میکند.

وی افزود: مردم تنگستان، با بهرهگیری از آموزههای قرآنی و روحیه جهادی و ایثار، همواره در پیشبرد آرمانهای انقلاب و ارزشهای اسلامی پیشگام بودهاند.
سلیمانی همچنین خواستار گسترش برنامههای فرهنگی و قرآنی در روستاها شد و تأکید کرد: قرآن تنها کتاب تلاوت نیست، بلکه منشور عمل و زندگی است؛ اگر به آن عمل کنیم، ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی و اخلاقی خشک خواهد شد.
مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و دعای جمعی برای پیروزی جهان اسلام، به پایان رسید.












