اعتراف مهم تروریست بازداشتی درباره گام بعدی دشمن

مشرق نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 21:33
یکی از عناصر یک هسته‌ی تروریستی در بخشی از اعترافات مهم خود در خصوص گام بعدی دشمن گفته است: «به ما گفته بودند بعد از حمله آمریکا و اسرائیل و ایجاد آشوب وارد میدان شوید!»

به گزارش مشرق، یکی از عناصر یک هسته تروریستی که اخیراً توسط وزارت اطلاعات ضربه خورده در بخشی از اعترافات مهم خود در خصوص گام بعدی دشمن گفته است: «به ما گفته بودند بعد از حمله آمریکا و اسرائیل و ایجاد آشوب وارد میدان شوید!»

بر اساس اطلاعات موجود جبههٔ آمریکایی-اسرائیلی طرحی ۸ مرحله‌ای برای تجزیه ایران نیز طراحی کرده است که هم اکنون در مرحله چهارم آن قرار دارند. مرحله بعدی این طرح ایجاد آشوب و جنگ شهری در کشور است؛ یعنی هم‌زمان در دو جبههٔ داخلی و خارجی کشور را درگیر سازند.

لذا در این شرایط تداوم حضور مردم در خیابان‌ها می‌تواند مانع از ورود به مرحله پنجم این طرح؛ یعنی ایجاد آشوب و قطع این زنجیرهٔ ۸ مرحله‌ای و شکست آن گردد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.