مخالفت مشاور ترامپ با ادامه جنگ: آمریکا باید از جنگ خارج شود

عصر ایران شنبه 23 اسفند 1404 - 20:56
 یکی از نزدیک‌ترین مشاوران دونالد ترامپ در کاخ سفید به‌طور علنی اعلام کرد آمریکا باید «راه خروج» از درگیری خود با ایران را پیدا کند. 
 
 به گزارش یورونیوز، این نخستین واکنش علنی یک مقام ارشد دولت ترامپ در نشان دادن نارضایتی از ادامه جنگ به شمار می‌رود.
 
 "دیوید ساکس" مسئول امور هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال ترامپ، در برنامه پادکستی که خود مجری آن است، گفت: «اکنون زمان مناسبی است که پیروزی را اعلام کنیم و خارج شویم.»  «این اقدام به وضوح همان چیزی است که بازارها دوست دارند ببینند.»
 
جنگ اسرائیل و آمریکا علیه ایران از 9 اسفند با حمله به دفتر رهبری در تهران شروع شد و همچنان ادامه دارد. ایران هم به حملات علیه اسرائیل و پایگاه های آمریکا و دیگر مراکز در کشورهای منطقه ادامه می دهد. تاکنون 15 روز از جنگ گذشته است و پایانی برای آن متصور نیست.
 
 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.