واریز مرحله دوم سود سهام عدالت آغاز شد/ هر نفر چقدر سود دریافت می‌کند؟

خبرآنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 18:46
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: پرداخت سود سهام عدالت از روز پنجشنبه گذشته آغاز شده و تا ۴۸ ساعت آینده همه سهامداران سهام عدالت، سود خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ولی‌اله جعفری روز شنبه با بیان این مطلب افزود: در این مرحله، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۳ هزار تومان، سبد سهام ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۵۲۱ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی مبلغ ۹۸۱ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

برنا نوشت: وی گفت: هر دو گروه سهام‌داران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت، سود این مرحله را دریافت می‌کنند.

جعفری ادامه داد: پرداخت سود سهام عدالت از روز پنجشنبه گذشته آغاز شده و تا ۴۸ ساعت آینده همه سهامداران سهام عدالت، سود خود را دریافت خواهند کرد.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.