هواشناسی تهران: آغاز بارش‌ها از فردا؛ هوا سردتر می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 16:38
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به صدور هشدار سطح زرد از ورود سامانه بارشی جدید به استان و کاهش نسبی دما طی سه روز آینده خبر داد.

حمیدرضا خورشیدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار سطح زرد از ورود سامانه بارشی جدید به استان تهران و کاهش نسبی دما طی سه روز آینده خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعت‌ها با افزایش وزش باد، افزایش ابر و بارندگی همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه هشدار زرد شماره ۷۴ مورخ ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۴ صادر شده است، افزود: این سامانه بارشی از ظهر یکشنبه وارد استان می‌شود و تا سه‌شنبه فعالیت خواهد داشت.

خورشیدی تصریح کرد: در این مدت آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد، گفت: در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی مه و بارش برف با احتمال کولاک برف پیش‌بینی می‌شود و در نواحی جنوبی استان نیز احتمال گرد و خاک موقت وجود دارد.

وی در پایان تأکید کرد: طی سه روز آینده کاهش نسبی دما در استان مورد انتظار می‌باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.