وزارت ورزش در پی بازگشت سه عضو تیم زنان بیانیه صادر کرد

افکار نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 16:17
وزارت ورزش در پی بازگشت سه عضو تیم زنان ایران از استرالیا و ملحق شدن آنها به اعضای دیگر تیم بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه چنین آمده است:  پس از تصمیم محدثه زولفی برای بازگشت به «وطن»، سه عضو دیگر تیم ملی فوتبال بانوان نیز به پیشنهاد اقامت در استرالیا پشت پا زدند و تصمیم به بازگشت به «ایران» گرفتند. آنها تا ساعتی دیگر به جمع هم‌تیمی‌های خود خواهند پیوست.  مونا حمودی، زهرا سربالی و زهرا مشکه‌کار دو بازیکن و یک عضو کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان با انصراف از تقاضای پناهندگی در استرالیا، هم اکنون در حال عزیمت به مالزی و بازگشت به آغوش گرم خانواده و وطن هستند.

این در حالی است که پیش از این محدثه زلفی، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان با عرق به وطن و پرچم ایران، پیشنهاد اقامت در استرالیا را رد کرد و تصمیم به بازگشت به ایران گرفت.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.