سپاه: پایگاه‌های آمریکا در منطقه زیر ضرب آتش سنگین موشکی و پهپادی قرار گرفت/ آشیانه هواپیماهای آمریکایی منهدم شد

اقتصادنیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 15:41
اقتصادنیوز:روابط عمومی سپاه اعلام کرد: پایگاه‌های تروریستهای آمریکایی در منطقه زیر ضرب آتش سنگین موشکی و پهپادی نیروی دریایی سپاه پاسداران طی موج چهل و نهم عملیات وعده‌صادق۴ قرار گرفتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سپاه نیوز، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران در سحرگاه امروز طی سه فوج تهاجم در موج «چهل و نهم» عملیات وعده صادق 4 با رمز «یارسول الله صلی الله علیه و آله» همزمان پایگاه‌های تروریستهای آمریکایی در منطقه را زیر ضرب آتش سنگین موشکی و پهپادی قرار دادند.

 

در این عملیات موفق یگانهای موشکی و پهپادی ایران رادارهای پاتریوت، برج کنترل، سوله های دفاع هوایی پایگاه «الظفره» را زیر ضرب کوبنده پهپادهای انهدامی و موشکهای بالستیک نقطه زن قرار دادند.

 

 پایگاه «شیخ عیسی» نیز با انواع موشک و پهپاد مورد اصابت قرار گرفت و رادارهای هشدار اولیه پایگاه، آشیانه هواپیماها، رمپ مرکزی و مخازن سوخت هواگردهای آمریکایی منهدم و در آتش سوختند. 

 

پایگاه بالگردی «العدیری» نیز زیر ضربات آهنین موشکی و پهپادی قرار گرفت. در این پایگاه سوله های تجهیزات محل تجمع تروریست ها، سوله های نگهداری بالگردی این پایگاه منهدم گردید.

 

 

تنگه هرمز نیز با تسلط کامل بطور هوشمند تحت کنترل نیروی دریایی سپاه قرار دارد و عبور نفتکش ها و کشتی های تجاری متجاوزان و همپیمانان آنها از تنگه هرمز کماکان ممنوع است. در صورت جابجایی یا تردد، مورد اصابت قرار خواهند گرفت.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.