صادرات نفت از جزیره خارک روند عادی دارد

همشهری آنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 15:41
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از روند عادی صادرات نفت از شرکت های مستقر جزیره خارک خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، احسان جهانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به‌رغم حمله ددمنشانه رژیم صهیونی-آمریکایی در بامداد روز شنبه به جزیره خارک از توابع شهرستان بوشهر فعالیت شرکت‌های نفتی در این پایانه صادراتی روند عادی دارد.وی افزود: هم‌اینک روند صادرات، واردات و فعالیت شرکت‌های مستقر در این جزیره جاری است.جهانیان ادامه داد: همچنین زندگی و فعالیت‌های روزمره مردم نیز در نظم کامل برقرار است.

وی بیان کرد: حمله رژیم صهونیستی-آمریکایی هیچ‌گونه خسارت جانی به افراد نظامی، نیروی انسانی شاغل در شرکت‌ها و ساکنان جزیره خارک وارد نکرده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.