حمله موشکی از امارات به جزیره بوموسی

نامه نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 15:25
امارات مبدأ شلیک موشک‌های دشمن آمریکایی به جزیره بوموسی است. حق مشروع جمهوری اسلامی در حمله به اهداف مشروع آمریکایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص):ارتش متجاوز آمریکا به‌دلیل ویرانی پایگاه‌های نظامی خود در منطقه، در پناه بنادر و اسکله‌ها و در مخفیگاه‌های شهرهای کشور امارات، جزیره ایرانی بوموسی را هدف موشک‌های خود قرار داده است.

به سران کشور امارات اعلام می‌داریم جمهوری اسلامی ایران حق مشروع خود می‌داند در دفاع از حاکمیت ملی و سرزمین خود، مبدأ شلیک موشک‌های دشمن آمریکایی را در بنادر کشتیرانی، اسکله‌ها و مخفیگاه نظامیان آمریکا در پناه برخی از شهرهای امارات را مورد اصابت و هدف قرار دهد.

از مردم مسلمان کشور امارات و مراکز جمعیتی می‌خواهیم نسبت به تخلیه بنادر، اسکله‌ها و مخفیگاه آمریکایی‌ها در شهرهای امارات، اقدام نمایند تا آسیبی به آن‌ها نرسد.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.