قدردانی امام جمعه و استاندار از مردم قم برای حضور پرشور در روز قدس

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 00:30
قم- امام‌جمعه و استاندار قم با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه و اکبر بهنام‌جو استاندار قم با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند که متن این پیام‌ها به شرح ذیل است:

آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و امام جمعه قم در پیامی ضمن قدردانی از رهبری معظم انقلاب به خاطر پیام روشنگرانه و امیدبخشی که صادر فرمودند و انگیزه و امید مضاعف در قلوب مردم مؤمن و انقلابی ایران ایجاد نمودند، گفت: همچنان که معظم له حضور پر رنگ ملت ایران در دفاع از انقلاب را عمارگونه و از عطیه‌های الهی دانستند، از عمق جان سپاسگزار این حضور عزت‌آفرین و آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم الله قدس هستم و از درگاه حضرت حق، دوام عزت، امنیت، و توفیق این مردم مؤمن و شجاع را مسئلت دارم.

سید محمد سعیدی امام جمعه قم

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و سرافراز استان قم

نمایش کم نظیر حضور، همبستگی و وفاق اراده آحاد شما در لبیک به ندای ملکوتی امام راحل (رضوان اله تعالی) و قائد عظیم الشان شهیدمان (قدس سره) و فراخوان رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) در روز قدس امسال که همزمان با مقاومت و دفاع در نبرد با استکبار جهانی و صهیونیست ملعون اهمیت صدچندان گرفته بود، باعث حیرت و درماندگی دشمنان ایران و اسلام عزیز شد.

اینجانب به نشانه شکر؛ پیشانی بر خاک میسایم و صمیمانه و خالصانه از یکایک شما عزیزان قدردانی مینمایم.

اکبر بهنام‌جو استاندار قم

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.