جنایت جدید دشمنان صهیونی آمریکایی با حمله به انبار دارو و شیرخشک

صدا و سیما جمعه 22 اسفند 1404 - 21:57
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به حمله دشمن به انبار دارو و شیرخشک بیماران، این اقدام را محکوم کرد.

درخواست رئیس کل سازمان نظام پزشکی از رزمندگان کشور پس از حمله دشمن به انبار دارو و شیرخشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد رئیس‌زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در پی حمله دشمن به انبار دارو و شیرخشک بیماران صعب‌العلاج، این اقدام را نشانه‌ای از دشمنی آشکار با مردم و بیماران دانست.

وی با بیان اینکه هدف قرار دادن اقلام حیاتی مانند دارو و شیرخشک بیماران، اقدامی غیرانسانی و مغایر با همه اصول اخلاقی و انسانی است، اظهار کرد: متأسفانه دشمن زبون و لئیم، انبار شیرخشک و دارو‌های بیماران صعب‌العلاج کشور را هدف قرار داد.

رئیس‌زاده در پایان با تأکید بر لزوم حفظ سلامت و امنیت مردم و بیماران، اقدام دشمن در هدف قرار دادن زیرساخت‌های دارویی کشور را محکوم کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.