خطوط فوق توزیع برق اهواز به حالت عادی بازگشت

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 12:55
اهواز - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: نقاطی از شبکه توزیع برق اهواز که روز پنجشنبه بر اثر حملات آمریکایی صهیونیستی، دچار آسیب شده بود، به حالت عادی بازگشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسدی اظهار کرد: در حملات روز پنجشنبه دشمن خبیث و جنایتکار به چند نقطه در شهرستان اهواز، بخش‌هایی از شبکه فوق توزیع خطوط انتقال برق نیز دچار آسیب و حادثه شد.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای عملیاتی در شرکت و حضور به موقع نیروهای واکنش سریع در محل حادثه، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با تمام توان در محل حادثه حاضر شدند و در کمترین زمان ممکن آسیب وارد شده به خطوط فوق توزیع برق، برطرف و شبکه را به حالت عادی برگشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به جنایت‌های آمریکایی صهیونیستی و حمله به زیرساخت‌های اساسی و اقدامات غیراخلاقی، بیان کرد: اکنون در آمادگی کامل و در میدان خدمت‌رسانی به مردم هستیم و عهد بسته‌ایم که با تمام توان و ظرفیتی که داریم، نقاط حادثه دیده در شبکه را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم و اجازه ندهیم، خاموشی در شبکه رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان برق منطقه‌ای خوزستان از ساعت‌های اولیه جنگ تحمیلی، در آماده‌باش کامل و در حال رصد شبکه هستند و سنگر خدمات‌رسانی را لحظه‌ای خالی نخواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.