هشدار نارنجی تقویت سامانه بارشی در خوزستان و احتمال ریزش تگرگ

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 12:38
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با تقویت سامانه بارشی از اواسط وقت یکشنبه تا اواسط دوشنبه، رگبار، رعد و برق و وزش بادهای نسبتاً شدید در مناطق شمالی و شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس هشدار سطح نارنجی شماره ۶۳ مورخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۴ اداره کل هواشناسی خوزستان، تقویت سامانه بارشی از اواسط وقت یکشنبه تا اواسط وقت دوشنبه در استان فعال خواهد شد.

وی افزود: فعالیت این سامانه سبب وقوع رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: همچنین در برخی نقاط احتمال ریزش تگرگ وجود دارد.

وی ادامه داد: در دیگر مناطق استان بارش‌ها به صورت نقطه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری از شهروندان خواست با توجه به هشدار صادر شده تمهیدات لازم را برای کاهش خسارات احتمالی در نظر بگیرند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.