قرارگاه خاتم‌الانبیا: نفت و گاز منطقه را با کوچکترین حمله به آتش می‌کشیم

مشرق نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 23:24
قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا درباره هرگونه تحرک علیه بنادر و زیرساخت‌های انرژی کشورمان هشدار صادر کرد.

به گزارش مشرق، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا تصریح کرد: نفت و گاز منطقه را با کوچکترین حمله به زیرساخت‌های انرژی و بنادر ایران به آتش می‌کشیم

بسم الله قاصم الجبارین

فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ(۱۹۴ بقره)

به دولت متجاوز و کلیه ی هم پیمانان آن اخطار می کنیم کوچکترین حمله به زیرساخت‌های انرژی و بنادر جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده و ویران کننده ی ما را بدنبال خواهد داشت.

در صورت چنین تجاوزی همه زیرساخت‌های نفت و گاز منطقه که آمریکا و همپیمانان غربی در آن ذی نفع هستند به آتش کشیده می شود و نابود می گردد.

وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزیزِ الحَکیمِ

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.