به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (پنجشنبه) ۲۱ اسفندماه تجاوز نظامی آمریکایی و صهیونیستی به عراق و هدف قرار دادن گذرگاه مرزی القایم، که منجر به شهید و مجروح شدن تعدادی از حافظان امنیت در عراق شد را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تسلیت به خانواده شهدای این تجاوز نظامی و ارزوی شفای عاجل برای مجروحان، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت عراق برای صیانت از ثبات و امنیت این کشور تاکید کرد.
بقائی آمادگی ایران را برای تداوم هرگونه حمایت و پشتیبانی لازم از دولت و مردم عراق در این مسیر اعلام کرد.