ترامپ در واکنش جدید به بسته بودن تنگه هرمز در فضای مجازی نوشت: ایالات متحده با اختلاف بزرگترین تولیدکننده نفت در جهان است، بنابراین وقتی قیمت نفت بالا میرود، ما پول زیادی به دست میآوریم.
به گزارش رکنا، : دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا باردیگر به بسته شدن تنگه هرمز واکنش نشان داد و در فضای مجازی نوشت:
ایالات متحده با اختلاف بزرگترین تولیدکننده نفت در جهان است، بنابراین وقتی قیمت نفت بالا میرود، ما پول زیادی به دست میآوریم.
اما به عنوان رئیس جمهور، برای من موضوعی از اهمیت و علاقه بسیار بیشتری برخوردار است و آن جلوگیری از دستیابی یک امپراتوری شیطانی، ایران، به سلاحهای هستهای و نابودی خاورمیانه و در واقع جهان است.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.