تا قدس در اشغال صهیونیست‌هاست، جهان «ناامن» می‌ماند

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 13:41
ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء در بیانیه‌ خود به مناسبت روز قدس تأکید کردند: تا قدس در اشغال صهیونیست‌های غاصب است و آمریکا و هم پیمانانش آنها را حمایت می‌کنند، جهان ناامن می‌ماند.

تا قدس در اشغال صهیونیست‌هاست، جهان «ناامن» می‌ماند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این بیانیه آمده: «آزادی قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمانان از دست ناپاک رژیم سفاک صهیونیستی، امنیت پایدار جهان اسلام را به دنبال خواهد داشت.»

ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء همچنین خواستار «اتحاد و همبستگی مسلمانان» به عنوان اصلی‌ترین و راهبردی‌ترین راه آزادی قدس شده‌اند. 

در این بیانیه از مردم ایران، مسلمانان و آزادی خواهان جهان خواسته شده در راهپیمایی روز قدس، «علیه رژیم اشغالگر قدس شریف و صهیونیسم جهانی به رهبری آمریکا» شرکت کنند.

ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء تأکید کرده‌اند که نیروهای مسلح ایران به رهبری آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای، دشمن را پشیمان خواهند کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.