براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش فرایند پرداخت حقوق معلمان از روز گذشته آغاز شده و حقوق معلمان واریز شد.
به گزارش شمال نیوز، صادقی رئیس اطلاعرسانی آموزش و پرورش گفت: در بحبوحۀ جنگ رمضان، حقوق بیش از یک میلیون معلم به همراه افزایش و مابهالتفاوت ۶ ماهه ناشی از رتبهبندی جدید بیش از ۲۰۰ هزار معلم پرداخت شد.
وی ادامه داد: همچنین حقالتدریس معلمان شاغل و بازنشسته و ۴۰ عنوان پرداخت بهروز شده در ۱۰ روز مانده به پایان سال پرداخت شد.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.