جلالی: هیچکس به مذاکره با آمریکا فکر نمی‌کند

الف پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 10:48
سفیر ایران در روسیه با اشاره به تجاوز آمریکا و اسرائیل به ایران گفت که هیچکس به مذاکره با آمریکا فکر نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در گفتگو با ریانووستی اظهار داشت: ایران درباره نحوه‌ مجازات عاملان ترور رهبر ایران، در زمان مقتضی تصمیم گیری خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه ایران در حال حاضر تحت تجاوز آمریکا و اسرائیل قرار دارد، افزود: در چنین شرایطی هیچکس به مذاکره با آمریکا فکر نمی‌کند.

سفیر ایران خاطرنشان کرد: اسرائیل را به عنوان طرف قابل مذاکره به رسمیت نمی‌شناسیم و بدنبال میانجی نیستیم؛ در تحولات اخیر نیز پاسخ آنها را در میدان داده‌ایم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.