زیدآبادی: ما ایرانی‌ها در زیر این بمباران و موشک‌باران ظالمانه، اسپانیا را فراموش نخواهیم کرد/ ماجرا چیست؟

خبرآنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 05:21
زیدآبادی با انتقاد از رویکرد کشورهای اروپایی نوشت: وقتی طرف مشورتِ برخی از کشورهای اروپایی برای سیاست‌گذاری در برابر ایران تعدادی از کندذهن‌های سیاسی باشد، طبیعی است که نتیجه‌ای درخشان‌تر از این به دست نیاورند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی تحلیلگر سیاسی در کانال تلگرام خود نوشت: اسپانیا سفیر خود را از تل‌آویو فرا خوانده است.  ای کاش یک رگ دولت اسپانیا در اندام آن دسته از اعضای اتحادیهٔ اروپا بود که شبیخون آمریکا و اسرائیل در میانهٔ مذاکرات به کشور ما را نادیده گرفتند و در عوض با محکوم کردن کشورِ قربانی، تمام ارزش‌ها و اصول مورد ادعای خود را به باد استهزاء و تمسخر گرفتند!

وی افزود: وقتی طرف مشورتِ برخی از کشورهای اروپایی برای سیاست‌گذاری در برابر ایران تعدادی از کندذهن‌های سیاسی باشد، طبیعی است که نتیجه‌ای درخشان‌تر از این به دست نیاورند.

زیدآبادی تاکید کرد: ما ایرانی‌ها در زیر این بمباران و موشک‌باران ظالمانه، اسپانیا را فراموش نخواهیم کرد.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.