فرماندار دشتی: اورژانس در شهرستان تقویت شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 02:31
بوشهر- فرماندار دشتی با اشاره به تقویت اورژانس گفت: تلاش‌های مجموعه اورژانس ۱۱۵ در این شرایط ستودنی و قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی چهارشنبه شب در بازدید از اورژانس ۱۱۵ شهر خورموج از تلاش‌ و ایثار کارکنان اورژانس ۱۱۵ در سطح شهرستان تقدیر کرد و اظهار کرد: در این شرایط سخت و علی رغم همه مشکلات و تهدیدات کارکنان این مجموعه به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم هستند که جای تقدیر دارد.

فرماندار دشتی افزود: راه اندازی کد دو اورژانس شهر خورموج که از مطالبات و الزامات شهرستان بود با پیگیری های مستمر راه اندازی شد که در این شرایط بسیار کمک کار مجموعه شهرستان است.

مقاتلی با تقدیر از حمایت های رییس و معاون پشتیانی دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس اورژانس ۱۱۵ استان در راه اندازی کد دو اورژانس شهر خورموج گفت: راه اندازی این مجموعه از دغدغه‌های مردم در جهت خدمات رسانی بهتر بود که به حمدالله در دولت چهاردهم محقق شد.

در این بازدید که رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و شهردار خورموج نیز حضور داشتند فرماندار دشتی از نزدیک با کارکنان اورژانس ۱۱۵ دیدار و گفتگو کرد و ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.