۱۸۳ کردستانی در حمله آمریکایی-صهیونی زخمی شدند

مشرق نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 00:24
۱۸۳ نفر در حمله امروز آمریکایی-صهیونی به شهرستان‌های استان کردستان، زخمی شدند.

به گزارش مشرق، در حمله امروز ظهر آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی به ۲۷ نقطه در شهرستان‌های سقز، بانه، دیواندره، سروآباد، قروه و مریوان در استان کردستان، در مجموع ۱۸۳ نفر زخمی شدند.

‌در همین زمینه؛ علی‌اکبر ورمقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد: در شهرستان سقز در جریان این حملات ۲ نفر زخمی شده و در بانه نیز ۱۸ نفر مجروح شدند.

وی افزود: در شهرستان دیواندره ۵۹ نفر زخمی و در سروآباد نیز ۲۵ نفر مجروح شدند.

معاون استاندر کردستان گفت: همچنین در قروه، در پی حمله به یک نقطه در مرکز شهر و وارد آمدن خسارات قابل توجه به ساکنان و منازل اطراف، ۲۹ نفر زخمی شدند.

وی بیان کرد: در شهرستان مریوان نیز حدود ۵۰ نفر در این حملات زخمی شدند.

ورمقانی عنوان کرد: بررسی میزان خسارات و رسیدگی به وضعیت مصدومان همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.