یک پهپاد MQ9 دیگر منهدم شد؛ این بار در کرمان

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 21:40
ارتش جمهوری اسلامی ایران از هدف قرار دادن یک فروند پهپاد MQ9 دشمن در کرمان خبر داد.

یک پهپاد MQ9 دیگر منهدم شد؛ این بار در کرمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی ارتش اعلام کرد این پهپاد را نیروی زمینی هدف قرار داده و سامانه پدافند نیروی زمینی ارتش، ساعاتی پیش در منطقه عمومی کرمان، پهپاد متجاوز را منهدم کرده است. 

سخنگوی ارتش امروز از منهدم شدن ۱۰۴ پهپاد پیشرفته دشمن تا امروز خبر داده است.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا گفته این پهپادها اعم از هرمس و هرون بوده و بخشی از آنها، پیش از آنکه موفق به انجام عملیات‌های خود شوند، شناسایی و منهدم شدند. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.